Nieuwe ontwikkelingen - Reisverslag uit Lelystad, Nederland van Samuel en Hope Visser - WaarBenJij.nu Nieuwe ontwikkelingen - Reisverslag uit Lelystad, Nederland van Samuel en Hope Visser - WaarBenJij.nu

Nieuwe ontwikkelingen

Door: Samuel

Blijf op de hoogte en volg Samuel en Hope

15 Januari 2016 | Nederland, Lelystad


SCROLL DOWN FOR ENGLISH

Inmiddels heb ik een ticket geboekt!
Ik zal op 4 februari via Istanbul naar Kathmandu vliegen en op 13 februari weer terug. Nu dus druk met allerlei andere voorbereidingen.
Waaronder natuurlijk visum aanvragen, verblijf boeken, afspraken maken met allerlei mensen, lijstjes maken met dingen die we uitgezocht willen hebben etc.
Best druk, maar ook erg leuk!
Daarnaast is van de €1300,- die we nodig hebben voor de reis (budget, ik verwacht het hiermee ook te kunnen doen.) inmiddels €1095,- gesponsord! Erg gaaf, we zijn erg dankbaar voor alle mensen die tot nog toe gegeven hebben.
We vertrouwen er op dat we de rest van het bedrag ergens de komende drie weken ook nog mogen ontvangen.
Mocht er onverhoopt meer binnen komen dan we nodig hebben, of ik heb geld over aan het eind van mijn reis zal ik dit schenken aan een lokaal goed doel.

Mochten jullie contacten hebben in Nepal waarvan je het idee hebt dat ik ze moet spreken, laat het me dan weten! Als het enigszins mogelijk is, zal ik ook met hen contact opnemen.
In mijn volgende bericht (over een week uiterlijk) zal ik ook mijn telefoonnummer in Nepal doorgeven.

Nogmaals bedankt voor de support!

Hope en Samuel

Bankrekeningnummer:
NL44ABNA0561194335

-----------------------------------------------------------

New developments

I have booked a ticket, I will be flying to Kathmandu through Istanbul on the 4th of February and returning on the 13th of February.
I am now busy with all of the preparations: I have to apply for a visa, make reservations, make appointments with different people, make lists of things we want to find out. It is very busy, but it's also fun to do!
Also, of the €1300,- we needed for the trip (that's my budget, I expect that will be enough) €1095,- has been sponsored already.
This is really amazing, we are very grateful to all the people who have given to us so far.
We trust that we will receive the remainder of the amount somewhere in the coming 3 weeks.
Should more come in than we need, or if I have money left over at the end of the trip, then I will donate this to a local charity.
Should you have contacts in Nepal and you think I need to meet them, please let me know. If at all possible, I will meet with them.
In my next post in about a week from now I will also reference my phonenumber in Nepal.

Once again, thank you for your support!

Hope and Samuel.

Bankaccount:
NL44ABNA0561194335

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Samuel en Hope

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 262
Totaal aantal bezoekers 41041

Voorgaande reizen:

04 Februari 2016 - 15 Februari 2016

Nieuwe ontwikkelingen... Nepal???

Landen bezocht: